-->

Saturday, February 19, 2011




terer sungguh awak iye .
mcm awak ini PEMINAT FANATIK saya !
nak autograph ke ?? .
hoho . :D
awak ,
kalau saya wall the wall dengan member FB .
 kenapa awak pun mesti menyibuk nak menyelit !
siapa yang rapat dengan saya , mesti awak pun nak rapat . 
perlukah awak buat begitu ?
lagi satu , awak tak perlu lah nak perli saya dekat wall awak .
saya tahu itu sume .
saya punn ada hati dan perasaan .
sebab saya tahu awak JEALOUS dekat saya .
HAHA . :P
kita biar lah rupa tak mahco ,
tapi hati mestilah baik . 
KAN ??
*sila angguk cepat ! tgh mara nih .
 wee~
awak awak ,
kalau tak puas hati dengan saya  , cakap sahaja ! .
kita jumpa . kita slowtalk .
saya takan bawak kabel² saya lah . 
HAHA . :D
btw , saya tak marah CUME saya akan seret kepala awak dekat jalan TAR .
HAHA .
okeyy . itu TIPU !
 takan lahh saya nak buat bende kejadah itu .
tak masok akal LANGSUNG ! . 
saya ini budak baik² LAH ! .
wee~
awak tolong lah jangan jadi COPYCAT .
jangan nak ciplak tanpa kebenaran .
setakat copy paste itu saya takesa .
saya jadi rimas dan muak dengan perangai awak !
jangan buat saya bertindak di luar kawalan .
parah nanti awak .
lu langsi lu mati !

2 comments: