-->

Wednesday, August 17, 2011

she's the 1st pompuan yang paling aku sayang ~

sayer telah mengenali wanita ini selama 1bln and ktorg telah bercinta selama 10bln...dan saya merancang untuk mengawinnye...tetapi saya telah dicurangi oleh wanita yg saya jujur dan ikhlas ini...dan kerana family dia yang memilih lelaki yg kaya dan dari keluarga org besar2 cittt!!.....mungkin ini takdir....saya terima dengan hati terluka walaupun pedih dan sakit saya gagahkn juga....dan dengan atas sebab ini saya telah memajukan diri saya untuk tidak lagi menjadi org yg biasa..saya akan memaju kan diri dalam masa tersengkat !saya ingin membuktikan diri saya mampu menandingi lelaki perampas itu.....tetapi saya tidak akan kembali kepada wanita yg saya paling cinta.......xpernah saya mencintai seorang wanita sebigi ruper.....and she's the 1st....sob~sob :(

2 comments:

  1. sabar dhew . cubaan untuk kaw . Insyaallah ade hikmah sebaliknye . aku na bckup kaw bnyak-2 un ta bule . family dea dha cam family aku , dea lak BFF aku . ouke , kaw sabar ea :)

    ReplyDelete
  2. sabar bro...aq kan ada...huhuhuh ;)

    ReplyDelete